בידוד תרמי ציפוי רצפות חדרי קירור והקפאה

בידוד תרמי ציפוי רצפות דק ננו לחדרי קירור והקפאה תעשייתיים – טרמוסיל פוליפלקס מבית דנבר

טרמוסיל פוליפלקס בידוד תרמי דק ננוטכנולוגיה לחדרי הקפאה

בעלי עסקים רבים בענף המזון והתרופות נאלצים ויאלצו להחזיק אזורי אחסון של מזון ותרופות בקירור והקפאה. נדרש טרמוסיל פוליפלקס בידוד תרמי דק ננוטכנולוגיה לחדרי הקפאה

בידוד תרמי ציפוי רצפות דק ננו לחדרי קירור והקפאה www.denber-paints.co.il
בידוד תרמי ציפוי רצפות דק ננו לחדרי קירור והקפאה www.denber-paints.co.il

מקרר גדול ומאובזר כדי לאכלס בו את כל סחורת המזון והתרופות בטמפרטורה מבוקרת נדרשת. לרוב אלה יהיו חדרי קירור והקפאה תעשייתיים בהם מקררים בגודל תעשייתי. כדי שחדר הקירור יהיה מנוצל בהתאם לכל צרכי העסק, החברה או הארגון שמחזיקים בחדר קירור תעשייתי, יידרשו לא פעם לשירותי ייעוץ מקצועי של מומחה בתחום, שיתכנן בקפידה את מבנה חדר הקירור, ציפוי רצפות, כשהתכנון יכיל את מלוא דרישות הבטיחות מהחלל, ניצול מקסימלי של החלל כשהכל מותאם לתנאים ולצרכי העסק או הארגון.

תכנון הרצפה הינו גורם בעל חשיבות ראשונה ממעלה היות והרצפה צריכה להיות עמידת שחיקה, עמידה בקור של עד מינוס 50 מעלות, מבודדת תרמית למניעת זליגת קור דרכה ובמידה והרצפה הינה תקרה של דייר מתחת – למניעת עיבוי וטפטוף מים לשכן מתחת, היוצרים עובש, פטרת, ריחות רעים ומים המטפטפים ומונעים אפשרות אחסון או עבודה. חברת דנבר צבעים מייצרת באופן בלעדי בארץ ציפוי רצפות חדרי הקפאה וקירור אשר בעובי 5 מ"מ סך הכל העונה על כל הדרישות הללו. למוצר קוראים: טרמוסיל פוליפלקס. אותו מיישמת בשטח חברת דנבר פרוייקטים, בשיטת ליטוש יהלום ושאיבה. פריימר חודר בטון. רולקות מסביב בחיבורי קיר רצפה. ויציקות של טרמוסיל פוליפלקס עד לעובי הרצוי. שכבה דקה על רצפת בטון קיימת ללא מדרגה בכניסה לחדר ההקפאה/הקירור דבר המאפשר שימוש קל ונח בכניסה ויציאת עגלות.

בידוד תרמי ציפוי רצפות דק ננו לחדרי קירור והקפאה www.denber-paints.co.il
בידוד תרמי ציפוי רצפות דק ננו לחדרי קירור והקפאה www.denber-paints.co.il

טרמוסיל פוליפלקס בידוד תרמי דק ננוטכנולוגיה לחדרי הקפאה

פרוצדורה של חדרי קירור

בימינו יש מגוון רחב של ארגונים, עסקים ומוסדות שזקוקים להחזיק לפרק זמן סחורה, בכמויות מסחריות, של תרופות או של כל תוצר חקלאי, מוצרי בשר, עוף, מוצרי חלב ומזון קפוא. כמו כן, גם חדרי אוכל של מוסדות ממשלתיים גדולים כמו בתי אבות, בתי חולים וכו', שזקוקים לכמות מזון גדולה מדי יום, יהיו זקוקים לחדרי קירור תעשייתיים. 

הקמת מבנה של חדר קירור תעשייתי שיעמוד בתנאי קירור מיוחדים, ידרוש ייעוץ של מהנדס קירור וצוות נרחב שמתמקצע בתחום תכנון החשמל ובכל שאר האלמנטים שמרכיבים חדר כזה. 

יש לקחת בחשבון בעת התכנון את כל המרכיבים שיאכלסו את החדר ולהתאימם לגודל ולתנאים של המבנה עצמו, חשוב לתכנן את הקיבולת של חדרי הקירור כך שיהיו מתאימים לכמות הסחורה שמתאכסנת בחדרי הקירור התעשייתיים. בנוסף, לכל חדר קירור תעשייתי יורכב מנוע שימוקם באזור החיצוני של המבנה, זאת על מנת שהחום שיוצא מהמנוע יפלט החוצה, לאוויר הצח. וכמובן בחירה ותכנון של הרצפה המתאימה.

יציקת רצפה ננו בידוד תרמי חדרי הקפאה עמוקה דנבר צבעים www.denber-paints.co.il
יציקת רצפה ננו בידוד תרמי חדרי הקפאה עמוקה דנבר צבעים www.denber-paints.co.il

פתרון אידיאלי למפעלים גדולים, לבידוד תרמי דק מאוד

חדרי קירור משרתים נאמנה גם את צה"ל. שמחזיק גדודים שלמים של חיילים שדורשים מזון. לא פעם נמצאים החיילים בתנאי חוץ או באימונים.  ולכן חדרי קירור שמטרתם תהה לשמר את כמויות המזון. כגון: בשר, ירקות ומוצרי חלב, יהיו אידיאליים עבור התנאים בהם נמצאים החיילים. כמו כן, חברות גדולות ורשתות של מוצרי מזון. שמחלקים סחורה לכל הארץ יצטרכו להחזיק חדרי קירור. שיצליחו להכיל את כל הכמות שהארגון או הרשת עתידים לשווק בכל רחבי הארץ. 

את המכולות שמגיעות עד לחדרי הקירור על מנת להעמיס את הסחורה. יש לאחסן גם במקררי אחסון כדי שהסחורה תישאר טרייה ולא תיפגם בתהליך השינוע. במידה ומדובר בתרופות, יש להתנהל בדומה. לאחסן את התרופות שנשמרות בחדרי הקירור התעשייתיים. עד לשלב הפיזור בבתי המרקחת השונים בארץ.

טרמוסיל פוליפלקס בידוד תרמי דק ננוטכנולוגיה לחדרי הקפאה

אכלוס חדרי הקירור

חדרי קירור לא יספיקו אלמלא יהיה בהם כל האבזור המתאים. שהולם את הסחורה שאותה מבקשים לשמר. כמו מקררים, רצפות שמתאימות לתנאי החדר וכו'. חשוב שהמקררים שיותאמו לחדרים אלה יהיו מיועדים אך ורק לתעשייה. ויכילו נפח וטמפרטורות קירור ראויים. יש הרבה אנשים שעומלים על ארגון חדרי הקירור. שהוא בסופו של דבר יהפוך את החדר ליעיל ופרקטי לכל ארגון. עסק או רשת וישמור בבטחה על הסחורה היקרה של כל גוף. 

רצפות חדרי קירור 

חדרי הקירור התעשייתיים צריכים להיות נוחים ובעיקר פרקטיים. לשרת את המשתמש בצורה הכי נוחה ויעילה. אך מעל הכל חשוב שיהיו בטיחותיים. לכן גם הרצפות של חדרי הקירור. צריכות להתאים לתנאים ולטמפרטורה שקיימים בחדרי הקירור. יש צורך בבידוד תרמי מה שיכול להבטיח ניקיון ואסתטיות במרחב. למנוע החלקה של כל מי ששוהה בחדר הקירור ולמנוע גם היווצרות בקטריות. שהן תוצר של עובש וכו'. לכן לא בכדי יש לקחת בחשבון את מגוון התרחישים הללו.   ולספק רצפות בעלות משטחים אנטי בקטריאליים ובטיחותיים לחלל חדרי הקירור התעשייתיים.

כיום קיימות טכנולוגיות חדישות ומתקדמות של רצפות בננוטכנולוגיה. בעלות עובי של 5 מ"מ סה"כ. המקנות מענה מושלם דק לרצפות חדרי קירור והקפאה. אשר מקנות משטח ללא מדרגה. לכניסה ויציאה חלקה ועמידות בקור ובהקפאה עמוקה עד מינוס 50 מעלות.

בין הראשונות בארץ ליישום רצפות בננוטכנולוגיה לחדרי קירור והקפאה. היתה חב' דנבר פרוייקטים. אשר בעשור האחרון ביצעה מאות רצפות כאלה בהצלחה רבה.

השיטה של דנבר מייתרת צורך בחציבת רצפת הבטון.  הכנסת פלטות בידוד עבות וגופי חימום.  מאפשרת בנית חדר קירור על כל רצפה קיימת ללא צורך בהתלבטויות. היכן למקם את חדר הקירור ואיך לעבות את הרצפה הקיימת. כדי שניתן יהיה להכניס פלטות בידוד.

טרמוסיל פוליפלקס בידוד תרמי דק לחדירי הקפאה www.denber-paints.co.il
טרמוסיל פוליפלקס בידוד תרמי דק לחדירי הקפאה www.denber-paints.co.il

חברת דנבר פרויקטים – ביצוע עם ניסיון מעל 30 שנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נגישות